Irodaházaknak

Sokan nem is gondolnák, hogy egy irodaház (de lehet ez raktár épület, óvoda, társasház) üzemeltetése mennyire összetett és nagy szakértelmet igénylő feladat, amelynek tűz- és munkavédelmi feladatait jogszabály írja elő, súlyos büntetési tételekkel szankcionálva azok hiányát.

Tudta például, hogy minden 5 főnél több munkavállalót foglalkoztató cégnek kötelező Tűzvédelmi Szabályzatot készíttetnie, vagy minden új belépőt tűz- és munkavédelmi oktatásban kell részesíteni?

Munkám során irodaházának, vagy egyéb rendeltetésű ingatlanának komplett tűz- és munkavédelmi üzemeltetési koordinációját el tudom végezni, beleértve többek között:


  • tűzvédelmi szabályzat és tűzriadó terv készítése,
  • menekülési útvonal rajz elkészítése,
  • munkavédelmi dokumentációk elkészítése,
  • évente és új belépő esetén kötelező oktatások megtartása,
  • szükséges tűzvédelmi karbantartások felügyelete, üzemeltetési ellenőrzések elvégzése (pl tűzoltó készülékek, tűzcsapok, tűzjelző rendszer, menekülési irányfény, tűzgátló nyílászárók, hő- és füstelvezetők, stb.)
  • időszakos helyszíni bejárások megtartása,
  • évente 1-szer kötelező kiürítési gyakorlat megtartása,
  • dokumentációk naprakészen tartása, jogszabály figyelés,
  • szakmai tanácsadás.
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el