Irodaházaknak
Sokan nem is gondolnák, hogy egy irodaház (de lehet ez raktár épület, óvoda, társasház) üzemeltetése mennyire összetett és nagy szakértelmet igénylő feladat, amelynek tűz- és munkavédelmi feladatait jogszabály írja elő, súlyos büntetési tételekkel szankcionálva azok hiányát.
Tudta például, hogy minden 5 főnél több munkavállalót foglalkoztató cégnek kötelező Tűzvédelmi Szabályzatot készíttetnie, vagy minden új belépőt tűz- és munkavédelmi oktatásban kell részesíteni?

Munkám során irodaházának, vagy egyéb rendeltetésű ingatlanának komplett tűz- és munkavédelmi üzemeltetési koordinációját el tudom végezni, beleértve többek között:
- tűzvédelmi szabályzat és tűzriadó terv készítése,
- menekülési útvonal rajz elkészítése,
- munkavédelmi dokumentációk elkészítése,
- évente és új belépő esetén kötelező oktatások megtartása,
- szükséges tűzvédelmi karbantartások felügyelete, üzemeltetési ellenőrzések elvégzése (pl tűzoltó készülékek, tűzcsapok, tűzjelző rendszer, menekülési irányfény, tűzgátló nyílászárók, hő- és füstelvezetők, stb.)
- időszakos helyszíni bejárások megtartása,
- évente 1-szer kötelező kiürítési gyakorlat megtartása,
- dokumentációk naprakészen tartása, jogszabály figyelés,
- szakmai tanácsadás.